fredag 1 maj 2009

Mkt fyndande

Nu var det visst länge sedan jag skrev ngt här. De senaste dagarna har varit välfyllda med aktiviteter och ngt har varit tvunget att prioriteras bort, vilket blev bloggen. Jag har under veckan hunnit med två utförsäljningar i två inredningsbutiker, en tripp till Linköping och valborgsfirande med goa vänner. Vid utförsäljningarna har jag handlat så mkt fint, så jag är helt salig, nu bara väntar jag på att få annat i ordning så att jag kan ställa mina nya detaljer på plats. Kan dock avslöja att jag handlat en ljuskrona som jag suktat efter sedan i höstas för halva priset och det var nog det största fynd jag någonsin gjort. Är så glaaaaad för den + alla andra saker som nu står redo att packas upp.

Nu när både sambon och jag är lediga så är det massor som ska hinnas med. Jag har skickat iväg honom att hämta en tigersåg för i helgen SKA fönstret i väggen komma på plats. Dessutom ska jag hinna tillverka en massa bokstäver, fixa potatis- och jordgubbslandet, måla trädgårdssoffan, symaskinsbordet, hyllan, skrivbordet, nya stolen och de nya fönstren. Tror nog att det är bäst att sluta sitta här och börja jobba istället. Hoppas ni som läser hade en trevlig valborg, det hade vi.

Hoppas på att kunna visa lite före – efter bilder snart.

Många kramar Ida

3 söta kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ida, tack för din kommentar,vad roligt att du har hittat så många fina saker,väntar med spänning att få se dom.På måndag ska jag bege mej till banken och sätta in pengarna för bokstäverna, kan du maila mej ditt banknummer en gång till, jag glömde det kvar i affären i torsdags.Ha det så bra nu!!!!!
Kram Kathrine

Hagbacken sa...

Hej, hittade hit via Marits skrin...jättefina bokstäver du gör...blev väldigt sugen på att best,,,ska bara fundera på VAD jag vill ha....

Kul att ha hittat hit, ska spara din sida bland favvisarna...

Kram Linda

Titti sa...

Hej, hittade ochså hit via Marits skrin...jättefina bokstäver du gör.
Mvh Titti