tisdag 8 februari 2011

Hej hej!

Idag orkar jag inte skriva så mkt. Är så otroligt trött. Känns som att all energi har sipprat ut genom kroppen de senaste veckorna och att jag nu bara går och väntar på att bli mammaledig igen. Jag trivs JÄTTEbra på mina jobb, men det hjälper inte. Att jobba med människor är underbart men samtidigt kräver det ju mycket av en och just nu ger jag så mycket på jobben att det inte finns mycket kvar av mig när jag kommer hem. Som tur är har jag ngt att se fram emot, något som ger mig en spark i baken att orka ett tag till=)

Nej nu ska jag försöka att sluta gnälla. Ska ju vara glad att jag inte har foglossning och andra krämpor. Det måste ju vara 100 ggr värre.

Imorgon blir det nya tag. Ha det så gott.

Massa kramar Ida

1 söta kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ida!!!!
Förstår att det är kämpigt!!!!!
Skönt för dej att få vara mammaledig sedan!!!!
Underbara bilder från dej!
ha en fin dag!
Här skiner solen!
Kram Kathrine