fredag 27 maj 2011

Nyss hemkommen från min goa vän E Har haft en underbar kväll tillsammans med henne, C och deras gulliga barn. Jag och Molly åkte ensamma dit och det var verkligen härligt att äntligen få träffas. E bjöd på jättegod och fräsch mat efter recept av Leila och C hade fixat efterrätten vilken också var kanongod. De är så gulliga både E och C och jag är så glad över att ha så fina vänner. Synd bara att vi inte får till våra träffar oftare. Hoppas att sommaren kommer innebära mer umgänge med våra goda vänner.

Ikväll var första gången jag fick se E:s nya kök. Önskar att jag haft med mig kameran för det köket var verkligen ngt extra. Tänk er lantkök, porslinsho, en vacker köksö, platsbygd bänk och Smeg kylskåp. Det köket har verkligen allt man kan önska av ett kök. Dessutom har E och hennes sambo renoverat kök, vardagsrum och hall samtidigt och rummen smälter samman så fint och PIP tapeten de har valt är pricken över i:et.

Nu blir det lite mys framför TV-n och sedan sängen. Tror att jag är trött eller så behöver jag glasögon, hade svårt att fokusera på vägen när jag körde hem nu ikväll.

Sov så gott.

Kram Ida

2 söta kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ida!
Så fin bild på frukostbordet pyntat med syrener!!!!
Jag skulle vilja beställa mönstrade bokstäver av dej,till mitt barnbarn Theo, han är snart 3 månader nu, jag har försökt att hitta din mailadress men kan inte hitta den!
Bokstäverna skall gärna vara i sådana färger och mönster som passar en liten kille!!!!
Hör av dej om du vill!
PÅ tantbla@telia.com

Ha en fin dag!

Kramar Kathrine

Therese sa...

Hej!

Vilken fin tapet man skymtar i bakgrunden, vad heter den?

Mvh,
Therese