söndag 3 juli 2011

Idag är både jag och sambon rätt så sega när vi sitter i soffan. Gutten har varit hos sina föräldrar nästan hela dagen och lagt tak medans jag har spenderat i stort sett hela dagen ensam med flickorna. Han är trött fysiskt medan jag är utmattad psykiskt, självklart är det mest synd om mig=) Har annars hunnit med en PW med Ida, målat färdigt Theas rittavla, dammsugit och tvättat golven på nedervåningen (igen) och gjort en ny meny för den kommande veckan. Denna gång ska Gutten storhandla med tjejerna då han ändå ska in till Tranås och hälsa på en kompis. Jag är sååå glad att slippa + att jag äntligen ska få lite egentid (okej Molly kommer vara hemma med mig). Behöver det nu när det varit intensivt. Älskar mina flickor men vi behöver definitivt komma ifrån varandra lite, jag behöver få vara bara Ida en stund och inte enbart mamma Ida.

Nej nu behöver jag lite sömn.

Sov så gott!

Kram Ida

1 söta kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ida!!!!
Vilken söt väggdekor!!!!
Så skönt att få lite egentid!!!!
Kan nog behövas med smått!
Ha en fin dag!
kramar Kathrine